انواع هیترها و فاکتورهای مهم در هنگام خرید
نوشته شده توسط : اختیری

بدون شک همه ما از وجود انواع بخاری با خبر هستیم، اما آیا شما هم از کاربردها و فواید آنها اطلاع دارید؟ آیا می دانید کدام یک از این نوع بخاری ها برای فضای شما مناسب هستند؟ باید با انواع بخاری ها از جمله بخاری برقی، شومینه برقی و هیزمی، بخاری نفتی و گازی و ... آشنا شوید تا بتوانید هنگام خرید بهترین انتخاب را داشته باشید. با ما همراه باشید تا در این مقاله به معرفی انواع بخاری و کاربرد آن ها بپردازیم…
هنگام خرید بخاری سعی کنید بهترین بخاری را برای خانه، مغازه یا گاراژ خود انتخاب کنید. از بخاری برقی و شومینه برقی گرفته تا آتش هیزم و گاز، باید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. سعی کنید بهترین بخاری را برای خانه، مغازه یا گاراژ خود انتخاب کنید. از بخاری برقی و شومینه برقی گرفته تا آتش هیزم و گاز، باید مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
فاکتورهای مهم هنگام خرید بخاری چیست؟
واحد (BTU): این واحد گرمای تولید شده در داخل دستگاه را اندازه گیری می کند. رتبه بندی BTU میزان فضایی را که دستگاه می تواند به طور ایمن و موثر گرم کند را تعیین می کند.
Heat Settings: این مورد به شما اجازه می دهد تا میزان گرمای خروجی هیتر برقی کوچک یا مینی هیتر چیست؟ دستگاه و مصرف سوخت یا برق را تنظیم کنید. اگر گرما زیاد است یا فضا کوچک است، می توانید گرمایش را خاموش کنید و در مصرف سوخت یا انرژی صرفه جویی کنید.

راهنمای خرید پالت داخلی
فن تعبیه شده در بخاری: این دستگاه ها فن ها یا دستگاه های نوسانی هستند که گرما را به طور یکنواخت در اکثر سطوح توزیع می کنند و باعث صرفه جویی در مصرف انرژی یا سوخت و افزایش سطح راحتی در ناحیه گرم می شود.
قابلیت حمل: این ویژگی به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا گرما را به مناطق خاصی منتقل کنند.
ویژگی های ایمنی دیگ داخلی: خاموش شدن خودکار به معنای جلوگیری از گرد و غبار و دستگاه های حفاظت حرارتی دیگ بخار را ایمن و کاربر پسند می کند.
هنگام استفاده و نصب سیستم گرمایشی، همیشه دستورالعمل های سازنده را دنبال کنید.
انواع بخاری
در این بخش انواع بخاری ها و کاربرد آنها توضیح داده شده است.
گرمایش الکتریکی
بخاری‌های برقی از مدل‌های شخصی رومیزی کوچک تا بخاری‌های بزرگ که برای گرم کردن اتاق‌ها و محیط‌های بزرگ استفاده می‌شوند، متغیر است.
اکثر بخاری های برقی کوچک دارای سیم مقاومتی فنری یا نوار نازک برای تولید گرما هنگام اتصال به برق هستند. برخی از این مدل ها دارای پوشش های سرامیکی هستند که گرما را مدت بیشتری نسبت به مدل های اصلی حفظ می کنند و در نتیجه کارایی بیشتری دارند. برخی از بخاری های شخصی حاوی فن یا وسایل مشابهی هستند که گرما را به سرعت منتقل می کنند و باعث می شوند فضای بزرگتر با سرعت بیشتری گرم شود. بخاری های شخصی کوچک گزینه بسیار مناسبی برای گرم کردن یک محیط خاص و کوچک هستند.
برخی از بخاری های برقی بزرگ، مانند بخاری هایی که برای گرم کردن کل یک اتاق در یک محیط مناسب هستند، تمایل دارند از سوخت خاصی (Foil Oil'e) استفاده کنند تا بتوانند گرما را برای مدت طولانی حفظ کنند و به آنها گرما دهند. این طراحی به سیستم گرمایش اجازه می دهد تا هنگام گرم کردن یک فضای بزرگ، گردش خون را کاهش دهد و در مصرف انرژی صرفه جویی کند. این بخاری ها معمولا بزرگتر از بخاری های شخصی هستند، اما فضاهای بزرگتر را گرم می کنند و کارایی بیشتری دارند.
گرمایش، بخاری دیواری و فر برقی
اگر به دنبال راه حل دائمی هستید، می توانید از بخاری، بخاری دیواری یا بخاری برقی استفاده کنید. بخاری‌های برقی با سیم‌پیچ‌های مقاومتی مانند کویل‌های بخاری شخصی کار می‌کنند، با این تفاوت که بخاری‌ها بزرگ‌تر هستند، گرما را کارآمدتر تولید می‌کنند و می‌توانند به ترموستات‌های دیواری متصل شوند.
بخاری های برقی معمولا جعبه های کوچک مربعی شکل هستند و مستقیماً روی دیوار نصب می شوند. در داخل این بخاری ها فناوری وجود دارد که هوای گرم شده را در تمام اتاق پخش می کند. به لطف این طراحی، این بخاری های کوچک می توانند به سرعت و به راحتی دمای مناسب را برای همه اتاق ها ایجاد کنند.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: